«Зворотній виклик» від «Київстар»: телеком-консультації для бізнесу тільки в зручний для клієнта час

21 жовтня 2014 р. м. Київ
«Зворотній виклик» від «Київстар»: телеком-консультації для бізнесу тільки в зручний для клієнта час
Понад 2 000 українських компаній скористалися новою послугою «Зворотній виклик» від «Київстар» менш ніж за місяць з моменту запуску пропозиції.
Починаючи з вересня 2014 року, клієнти малого та середнього бізнесу «Київстар» отримали можливість користуватися послугою консультації з фахівцем з телекомунікаційних послуг у зручний для себе час.
Здійснюючи дзвінок до контакт-центру, абонент може замовити зворотний виклик. Консультант передзвонить клієнтові і, якщо необхідно, запропонує більш зручний час для телефонної консультації. При цьому клієнт зможе обговорити конкретні питання використання телеком-послуг в його компанії, дізнається про способи оптимізації витрат і нові послуги, які сприяють підвищенню ефективності роботи конкретного бізнесу.
«Ми зібрали відгуки наших клієнтів і зрозуміли, що бізнес потребує додаткових інструментів індивідуалізованого обслуговування. Для цього ми в найкоротші терміни підготували послугу «Зворотній виклик» і запустили її до моменту презентації ринку нової тарифної лінійки «Бізнес Оптимум». Ми розглядаємо цю послугу не тільки як можливість зробити наші сервіси зручнішими для клієнтів, але й як важливий канал зворотного зв’язку, який дозволить удосконалювати наші продукти й надалі», – розповідає Євген Кражан, начальник департаменту по роботі з малим та середнім бізнесом «Київстар».
Скористатися послугою «Зворотній виклик» можна з будь-якого з наступних номерів:
• Бізнес-довідка (067) 466 74 66;
• Короткий номер для бізнес-абонентів 466*33;
• Бізнес-довідка 0 (800) 302 222 (безкоштовні дзвінки з будь-якого номера телефону в Україні).
Нагадаємо, що, починаючи з 15 вересня 2014 року, «Київстар» пропонує нову тарифну лінійку для компаній малого і середнього бізнесу «Бізнес Оптимум», яка передбачає необмежені дзвінки та інтернет всередині мережі.
Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар»
Довідка про «Київстар»
«Київстар» – український оператор телекомунікацій, надає послуги зв’язку та передачі даних на основі широкого спектру мобільних і фіксованих технологій. Послугами оператора користується понад 25 млн клієнтів мобільного зв’язку і близько 800 тис. – широкосмугового інтернету.
Акціонери «Київстар» – міжнародна група VimpelCom Ltd. (Нідерланди), володіє телекомунікаційними активами у країнах СНД, Європи, Азії, Африки та Північної Америки. Акції компанії знаходяться у вільному обігу на фондовій біржі (NASDAQ), Нью-Йорк.
Мобільна мережа «Київстар» – одна з найкращих у Європі, і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських та річкових узбереж.
Волоконно-оптична мережа «Київстар» для швидкісної передачі даних має загальну довжину понад 46 тисяч кілометрів, і ємність зовнішніх каналів понад 620 Гбіт/с. Оператор надає послуги міжнародного роумінгу в 195 країнах на 5 континентах.
«Київстар» понад 16 років працює в Україні, і є найбільшим платником податків, а також одним з найкращих роботодавців і соціально відповідальною компанією.
За додатковою інформацією звертайтеся: pr@kyivstar.net www.kyivstar.ua

Данная информация была опубликована на сайте www.newbiz.com.uaГотовый бизнес, Инвестиции, Франчайзинг. Администрация www.newbiz.com.ua

Контакты (контактное лицо, телефоны, адреса):

Вероніка Нерода

Email: veronika.neroda@pleon.ua

Оцените статью
Готовый бизнес Инвестиции Франчайзинг