Провайдер е-документообігу EDIN постійно стежить за найактуальнішими новинами. Сьогодні важливою темою є впровадження карантину в Україні, багато компаній перейшли на робочий режим поза офісом. Проте зберігати належну комунікацію зі співробітниками та клієнтами необхідно. Саме тому ми підібрали для вас список інструментів, які допоможуть вести ефективну бізнес-комунікацію.
Як ставити задачі?
Monday.com — підходить для планування та відстеження прогресу проектів з урахуванням використаного часу.
Trello — безкоштовне рішення для роботи усією командою. Дозволяє відстежувати дедлайни, ставити та обговорювати завдання.
Notion — до сервісу входить проста CRM-система, списки завдань та їх моніторинг.
Як спілкуватися?
Google Meet — дозволяє проводити відеоконференції з 250 учасниками та стрімити для 100 000 чоловік, а самі зустрічі можна записувати на Google Drive.
Slack — дає можливість окрем спілкуватися за тематиками з різними командами та окремими учасниками, має голосовий зв`язок та інтеграцію з Dropbox та Google.
Telegram — універсальний додаток, який можна використовувати як чат та голосовий зв`язок. Дозволяє знімати відео. Доступний як на комп`ютер, так і смартфон.
Як дотримуватися таймінгу?
Toggl — дозволяє відстежувати час, який витрачений на виконання задач, та планування їх у календарі.
Yaware — українське рішення, яке дозволяє контролювати робочий час колег та оцінювати ефективність роботи співробітників.
Данная информация была опубликована на сайте www.newbiz.com.ua — Готовый бизнес, Инвестиции, Франчайзинг. Администрация www.newbiz.com.ua
Контакты (контактное лицо, телефоны, адреса):
Богдана
Адрес сайта: https://edi-n.com/
Email: donetsb@edi-n.com