«Київстар»: на Донбасі зросло споживання мобільного зв’язку та інтернету

25 вересня 2014 р.

м. Київ

«Київстар»: на Донбасі зросло споживання мобільного зв’язку та інтернету

У Донецькій і Луганській областях зростає використання зв’язку «Київстар». Так, в серпні 2014 року трафік мобільного інтернету збільшився на 90%. Збільшилась і кількість дзвінків: на 12% в Донецькій області і на 365% у Луганській. «Київстар» пов’язує ріст споживання з надійністю роботи мережі і доступними тарифами.

За 8 місяців 2014 року в мережі «Київстар» в Донецькій області абоненти використали 432 ТБ мобільного інтернету. Це на 88% більше, ніж за той же період минулого року. Споживання мобільного інтернету продовжує зростати. У серпні абоненти в Донецькій області використали 47 ТБ трафіку, на 92% більше, ніж минулого року. Така ж ситуація і в Луганській області. Тут в мережі «Київстар» за 8 місяців використано 200 ТБ мобільного інтернету, на 73% більше, в порівнянні з минулим роком. У серпні 2014 року луганчани використали 21 ТБ трафіку, що на 90% більше, ніж торік.

Збільшилося і споживання голосових послуг. У Донецькій області минулого місяця абоненти використали понад 500 млн хвилин, на 12% більше ніж 2013 року. А в Луганській області в серпні голосовий трафік виріс на 365%, до 287 млн хвилин.

Володимир Кабаненко, директор з технічної експлуатації мережі «Київстар»: «Мережа «Київстар» демонструє стабільність та надійність, що стало основною причиною зростання трафіку на Донбасі. Пік навантаження припав на липень-серпень, коли «Київстар» в ряді населених пунктів Донбасу залишився єдиним оператором, що забезпечував можливість зв’язку для місцевого населення».

На сьогодні зв’язок «Київстар» підтримується у 90% населених пунктів Донбасу. Питання відновлення інфраструктури постійно на контролі компанії. Тільки за останній місяць фахівці «Київстар» відпрацювали понад 3 тисячі аварійних ситуацій, здійснили 265 виїздів на об’єкти інфраструктури, відновили 13 розривів волоконно-оптичної магістралі.

Також «Київстар» розробив для жителів регіону спеціальну тарифну пропозицію, що дозволяє користуватися голосовим зв’язком та мобільним інтернетом навіть за відсутності коштів на рахунку. На сьогодні тарифним планом «Вільне спілкування» скористалося майже 350 тис. абонентів.

«Київстар» залишається відповідальною і надійною компанією, яка може вирішувати найскладніші технічні завдання, працюючи на благо України та її громадян.

Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар»
Довідка про «Київстар»
«Київстар» – український оператор телекомунікацій, надає послуги зв’язку та передачі даних на основі широкого спектру мобільних і фіксованих технологій. Послугами оператора користується понад 25 млн клієнтів мобільного зв’язку і близько 800 тис. – широкосмугового інтернету.
Акціонери «Київстар» – міжнародна група VimpelCom Ltd. (Нідерланди), володіє телекомунікаційними активами у країнах СНД, Європи, Азії, Африки та Північної Америки. Акції компанії знаходяться у вільному обігу на фондовій біржі (NASDAQ), Нью-Йорк.
Мобільна мережа «Київстар» – одна з найкращих у Європі, і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських та річкових узбереж.
Волоконно-оптична мережа «Київстар» для швидкісної передачі даних має загальну довжину понад 46 тисяч кілометрів, і ємність зовнішніх каналів понад 620 Гбіт/с. Оператор надає послуги міжнародного роумінгу в 195 країнах на 5 континентах.
«Київстар» понад 16 років працює в Україні, і є найбільшим платником податків, а також одним з найкращих роботодавців і соціально відповідальною компанією.
За додатковою інформацією звертайтеся: pr@kyivstar.net www.kyivstar.ua

Данная информация была опубликована на сайте www.newbiz.com.uaГотовый бизнес, Инвестиции, Франчайзинг. Администрация www.newbiz.com.ua

Контакты (контактное лицо, телефоны, адреса):

Вероніка Нерода

Email: veronika.neroda@pleon.ua

Оцените статью
Готовый бизнес Инвестиции Франчайзинг