Arricano — учасник Retail & Malls Summit: шопінг вражень

26 квітня Олена Обухівська, менеджер з комунікацій Arricano взяла участь у «Retail & Malls Summit», що третій рік поспіль організовує Malls Club Ukraine & Belarus спільно з галузевою організацією Retail Platforma. У 2018 року темою Summit став «шопінг вражень». Понад 150 представників галузі досліджували питання сustomer experience management.
«Чому «шопінг вражень» став актуальним трендом та ключовою темою Retail & Malls Summit 2018 очевидно, — зазначає Артем Шлапак, керівник Malls Club Ukraine & Belarus. — Так історично склалося, що український споживач сьогодні має невеликий вибір можливостей для приємного дозвілля, і торговельний центр виявляється найбіль доступним місцем для відпочинку, для зустрічей з друзями, колегами та близькими людьми. Торговельні центри стали частиною стилю життя українського споживача, який відвідує улюблений ТРЦ не тільки, щоб купити продукти, одяг, аксесуари і т. ін., а й отримати заряд емоцій. У комфортному торговельному просторі — з правильним дизайном, мерчандайзингом, сервісом — споживач скидає тяготи стресу, які щодня переслідують його в офісі, на вулиці і навіть вдома. Торговельні об’єкти, які грамотно використовують «шопінг вражень» як частину лайфстайлу своїх клієнтів, збільшують тривалість перебування покупців, забезпечують зростання трафіку та товарообігу».
Спікери Retail & Malls Summit 2018 — рітейлери, ТРЦ, аналітики, архітектори — представили оптимальний пул способів розробки і динамічного впровадження «шопінгу вражень», презентували кращі практики в управлінні споживчим досвідом в ТРЦ та в роздрібних магазинах. Кейсами, лайф-хаками та висновками ділилися українські та міжнародні експерти — Uğur BERK (CEO İstinyePark Shopping Center Istanbul), Павло Проценко (Цитрус), Олексій Філановський (Фокстрот), Олена Обухівська (Arricano), Ганна Коваль (Sova), Маріанна Самсонова ( USUPSO Ukraine), Гліб Усаковський (Flow & Architecture), Віктор Павлов (UAmade), Діана Циганкова (GfK Ukraine), Олексій Князєв (Watcom Group), Катерина Жураковська та Тетяна Атаджанова (МФК Gulliver).
Олена Обухівська, менеджер з комунікацій Arricano Real Estate Plc, у своєму виступі «Соціальний простір ТРЦ: емоції та experience», звернула увагу на можливість використовувати поточні соціальні драйвери для розробки проектів та програм, які втягують відвідувачів у тематичні івенти, дають можливість отримати позитивні емоції, генерують трафік та формують лояльність.
У своїй презентації вона продемонструвала кілька кейсів Arricano та завдань, вирішених у рамках проектів. Так, кейс «Cool School! І Ніякого навчання», у якому ТРЦ «РайON» попрацював разом з педагогами Деснянського району, є прикладом проекту, у якому запущена розвиваюча освітня платформа — edutainment, а цільова аудиторія сегментована за інтересами та професійним background. У проекті «Школа мрії» команді Arricano вдалося мотивувати гостей ТРК «Проспект» висловити свою думку про сучасну школу. Тим самим були виявлені кілька несподіваних соціальних трендів, якими організатори поділилися з Міністерством освіти та іншими навчальними закладами. «Сьогодні ТРК розвивається як феноменальний соціальний простір, куди можна перенести «шматочок» школи, театру, talk-show або інших суспільно-значущих інституцій, — зазначає спікер. — Проведення тематичних BTL-проектів дозволяє не просто інтегрувати retail-бренди у комунікаційну платформу ТРК і підвищити трафік, але і розвивати оффлайн з новими акцентами. Щоб відвідувачі могли відчути нові позитивні емоції, наповнюючись новим сustomer experience та новими знаннями. Отриманий позитив розвиває лояльність до ТРК. Адже те, що було теплим, душевним та комфортним, — запам’ятовується. І в це місце, де було добре, хочеться повертатися ».
Олена поділилася висновками, які мотивують команду Arricano використовувати сustomer experience management:
1. Емоції під час шопінгу дозволяють гостям ТРК наповнити внутрішній ресурс і «особистий світ» новими знаннями та емоціями.
2. Гість у позитивному настрої робить більше покупок. І всі вони — вдалі.
3. Для кожного ТРК характерний свій тематичний тест-драйв проектів.

«У кожного бренду — свій досвід або «емоційна ставка» — на дизайн, дружні стосунки з продавцями, програму лояльності або BTL. У Arricano головна емоційна платформа — це комунікації у соціальному просторі ТРК, щоб отримувати fun, experience та ділитися lifestyle», — резюмувала менеджер з комунікацій компанії Arricano.
Головний висновок, якого дійшли учасники Retail & Malls Summit 2018, пов’язаний з необхідністю використовувати сustomer experience management: якщо не розвивати «шопінг вражень» сьогодні, завтра рітейлер може відчути цей «пробіл» на потоці відвідувачів та показниках прибутку.

Данная информация была опубликована на сайте www.newbiz.com.uaГотовый бизнес, Инвестиции, Франчайзинг. Администрация www.newbiz.com.ua

Контакты (контактное лицо, телефоны, адреса):

Arricano

Адрес сайта: https://arricano.com/ua/press-center/news/arricano-ucastnik-retail-malls-summit-soping-vpecatlenij

Email: arricanopress@gmail.com

Оцените статью
Готовый бизнес Инвестиции Франчайзинг