Франшиза от ТОВ «АВТОПАПА»
Опис системи
«АВТОПАПА» — мережа спеціалізованих магазинів з продажу дитячих авто крісел та аксесуарів для безпеки та комфорту дитини в автомобілі. ТМ «АВТОПАПА» належить ТОВ «АВТОПАПА» – єдиному спеціалізованому мультібрендовому трейдеру в Україні.
Магазини «АВТОПАПА» – це поєднання широкого вибору асортименту дитячих авто крісел надійних світових виробників та комплексу послуг з консультацій експертів по питанням дитячої автобезпеки, тест-драйву дитячих авто аксесуарів та унікальної послуги «мобільний шоу-рум».
Фото пункту системи
Підтримка для франчайзі
- Відомий бренд та захищена торгова марка
- Стандарти закладу та бізнес-процесів, комплексне навчання персоналу
- Надання комплекту рекламної продукції
- Сприяння брендінгу стаціонарного та мобільного шоу-руму
- Регулярні поставки асортименту продукції
- Для фірмових торговельних точок встановлюються спеціальні вигідні ціни
- Безкоштовна консультація з будь-яких питань ведення бізнесу
- Всеукраїнські рекламні, PR та промо-акції
Переваги покупки франшизи ТМ «АвтоПапа«:
- Висока доходність : 20% націнки при, досить, високій — від 1500 до 5000 грн — роздрібній ціні товару
- Швидка окупність: від 0,5 до 2 місяців
- Не вимагає інвестицій
- Відсутність первинного платежу за користування інтелектуальною власністю
- Високий рівень рекламної та інформаційної підтримки
- Попит на товар не залежить від сезону і є стабільним
- З 01.01.2011 року Правила Дорожнього Руху України закріпили обов*язковість використання дитячого авто крісла при перевезенні дітей віком до 12 років. Недотримання цієї норми передбачає накладання штрафу.
Передбачувана сума інвестицій
- Передбачувана сума інвестицій – не є обов*язковою складовою.
- Купівля франчайзингового пакету:
- Первинний платыж — відсутній.
- Щомісячна плата за користування брендом – 2 000 грн.
- Щомісячний рекламний платіж – 1 000 грн
Можливі формати роботи
Торгова точка
Для відкриття торгової точки «АВТОПАПА» необхідно власне або орендоване приміщення площею від 15 — 30 кв. м, на першому поверсі будівлі з окремим входом і фасадом з вітринами. До розгляду приймаються також місця в автосалонах, ТЦ, ТРЦ.
Мобільний шоурум
Мікроавтобус, міні вен, авто формату універсал для обладнання його в «мобільний шоу-рум АВТОПАПА».
Основні вимоги
- Побудова відносин з франчайзером ведеться на основі взаємної довіри та поваги
- Дотримання корпоративних стандартів торгової марки
- Розвиток бізнесу в якості повноправного партнера франчайзера.
Контакти:
ТОВ «АВТОПАПА»
м.Київ, вул. Саперно – Слобідська, 8
тел.: 044 — 237 – 4 — 732; 067- 442 – 82 — 11
e-mail: sv.kucher@avtopapa.ua
www: avtopapa.ua
Контактна особа:
Кучер Світлана – директор з маркетингу