Як Prozorro допомагає бізнесу

Як відомо, нова система державних закупівель Prozorro почала функціонувати ще з 1 серпня 2016 року. За цей час вона вже допомогла заощадити понад 8 млрд. грн. бюджетних коштів, що майже в півтора рази більше, ніж прогнозувало Мінекономрозвитку і торгівлі. Про це розповів заступник голови МЕРТ Максим Нефьодов, повідомляє УНІАН. Значна кількість підприємців та представників бізнесу відразу ж побачили перспективи нової системи та почали реєструватися на електронних майданчиках системи. Але залишилось немало таких, що досі відносяться до неї скептично. Хоча, як виявилось дарма. Річ у тім, що чиновники майже відразу стали шукати можливості обійти обмеження системи: це розмитий опис предмету закупівлі, відсутність у переможців «необхідних» документів, потрібних на момент подачі заявки, а також підгонка умов тендеру під власних постачальників. Чутки про те, що систему можна «обійти» і виграти тендер без «відкатів» не реально, швидко поширилися в суспільстві та бізнесових колах. Дуже часто їх поширювали самі учасники системи, які на той час вже активно приймали участь у закупівлях. Це робилося для того щоб зменшити конкуренцію в боротьбі за перемогу. Адже перемогти значно легше якщо уасників небагато. Хоча проблеми дійсно мали місце, інструменти для боротьби з ними існували вже тоді. Річ у тім, що зловживання були направлені саме не обізнаних з правилами та законодавством учасників. Власне сама перемога в тендері, залежить не тільки від того чи зручний та зрозумілий майданчик, а в більшості від того чи можуть його спеціалісти якісно проконсультувати клієнта, чи можуть допомогти відстояти його права і власне саму перемогу. Саме тому, вибір майданчика для участі в тендерах має ключове значення.
— Кожен зареєстрований на нашому майданчику користувач, отримує повну професійну підтримку від самого початку участі в закупівлі до самого її завершення. І, як показує практика, переможців серед наших клієнтів стає все більше. Також, ми регулярно проводимо для наших користувачів навчальні семінари в різних містах України. Таким чином наші клієнти ніколи не залишаються сам на сам із системою і завжди відчувають нашу підтримку. А впевненість у собі і своїх силах є дуже важливим фактором у боротьбі за тендер,— розповів Олексій Власенко, директор майданчика «Українська універсальна біржа».
Так, у місті Дніпро нещодавно пройшов навчальний семінар де було близько 50 представників великого та малого бізнесу. Під час семінару піднімався ряд актуальних питань, що цікавили як учасників, які вже мають досвід участі в закупівлях так і тих, що нещодавно приєдналися. Учасники мали змогу спілкуватися з виступаючими, задавати цікавлячи їх питання та отримувати індивідуальні консультації. Зареєструватись на семінар можна на спеціальній сторінці в інтернеті.
Приймати участь в закупівлях чи ні – це особиста справа кожного підприємця чи керівника компанії. Але потрібно розуміти, що рано чи пізно цим обов’язково почнуть займатися конкуренти. Отже приймайте участь у закупівлях та перемагайте!

Данная информация была опубликована на сайте www.newbiz.com.uaГотовый бизнес, Инвестиции, Франчайзинг. Администрация www.newbiz.com.ua

Контакты (контактное лицо, телефоны, адреса):

https://tender.uub.com.ua/?utm_source=stattya&utm_campaign=stattya_30yanvarya&utm_medium=cpc

Адрес сайта: https://tender.uub.com.ua/?utm_source=stattya&utm_campaign=stattya_30yanvarya&utm_medium=cpc

Email: sokor.anna@medisum.com.ua

Оцените статью
Готовый бизнес Инвестиции Франчайзинг