ТОП постачальник алкогольних виробів Global Spirits про автоматизацію бізнес-процесів

Global Spirits – один зі світових лідерів у виробництві алкоголю, найбільший в Європі міжнародний алкогольний холдинг. У структуру холдингу входять найбільші виробничі майданчики ЛГЗ «Хортиця» і «Одеський коньячний завод», оснащені високотехнологічним обладнанням від світових лідерів, а також дистрибуційна компанія «УДК». Портфель холдингу включає горілчані, коньячні і винні бренди. Продукція Global Spirits експортується в більш ніж 87 країн світу. Центральний офіс знаходиться в Нью-Йорку (США). Власна дистрибуція на території 31-го штату Америки.

Для співпраці з більш ніж 60-ма торговельними мережами України, Global Spirits необхідні автоматизовані рішення для налагодження бізнес-процесів, зокрема ланцюгів поставок. Паперовий документообіг значно уповільнює обмін даними, узгодження цін, та підписання угод.

ЕDI-документи (електронні структуровані документами (xml) у відповідності до міжнародних стандартів EANCOM) через платформу EDI-NETWORK провайдера EDIN передаються за кілька секунд, в той час, як відправлення паперових екземплярів може займати від 2 годин до 2 днів: “В результаті впровадження е-документообігу ми домоглися 100% автоматизації в ланцюзі постачань. Нам вдалося суттєво зменшити помилки при відправці продукції, оптимізувати операційні витрати, та заощадити на витратних матеріалах” – коментує Анна Тригуб, Директор з логістики ТОВ “УДК”.

“Наразі ми автоматизували ланцюг поставок завдяки впровадженню наступних EDI-повідомлень:
ORDERS (замовлення) – передає постачальнику перелік і кількість замовлених товарів;
ORDRSP (підтвердження замовлення) – допомагає уникнути зривів поставок в мережу;
DESADV (повідомлення про відвантаження) – допомагає спростити і прискорити процес приймання товару, відстежити поставку;
RECADV (повідомлення про приймання) – на його основі ми можемо сформувати рахунок на оплату або коригування бухгалтерської початкової документації;
IFTMIN (інструкція по транспортуванню) – в документ вносяться дані про деталі транспортування, що забезпечує нам надійність вчасної та цілісної доставки;
INVOICE (рахунок-фактура) – ще до отримання товару або послуги, наш партнер точно знає, яку оплату і в який термін має зробити;
COMDOC (пакети юридично значущих документів) – дозволяє передавати будь-які типи документів з можливістю КЕП.

Сьогодні, завдяки впровадженню інтеграційного рішення E-SIGN, яке забезпечує швидку роботу з КЕП, співпраця з нашою компанією стала максимально простою, зручною та взаємовигідною для всіх сторін” – розповіла Анна Тригуб.

Данная информация была опубликована на сайте www.newbiz.com.uaГотовый бизнес, Инвестиции, Франчайзинг. Администрация www.newbiz.com.ua

Контакты (контактное лицо, телефоны, адреса):

Богдана

Адрес сайта: https://edin.ua

Email: donetsb@edin.ua

Прочтите также