Розширені можливості для e-commerce: продавати через Google Image

EDI-провайдер EDIN повідомляє, що Google нещодавно змінив дизайн у пошуку картинок. Відтепер у веб-версії з’явився сайдбар та акцент на товарах в категорії Google Image для десктопа.

Оновлений функціонал передбачає розширені можливості для юзерів: клікнувши на зображення, воно відкривається не в центрі, а збоку, по праву сторону монітору. Переглянути наступні чи попередні картинки можна за допомогою клавіш навігації на комп`ютері.

Чим корисний новий функціонал Google Image для продажів?

Про те, що контент на сайті має бути унікальним та seo-оптимізованим вже знають всі. Відповідно і для індексації зображень необхідно застосовувати ключові метадані, які допоможуть підняти видачу вашої картинки по запиту користувача.

Повертаючись до онлайн-продажів, заповнення картки товару відіграє важливу роль, а особливо з розширеними функціями оновленого Google Image. Відтепер у пошуку картинок під обраним зображенням формується релевантна інформація — опис, ціна, рейтинг, наявність та назва магазину, де продають товар.

Завдяки новим можливостям e-commerce стало ще простіше залучити нових клієнтів. Важливо пам’ятати, що інформацію про товар варто постійно оновлювати відповідно до актуальності.

Сьогодні оновлений Google Image працює з усіма українськими онлайн-магазинами та іншими сайтами.

Данная информация была опубликована на сайте www.newbiz.com.uaГотовый бизнес, Инвестиции, Франчайзинг. Администрация www.newbiz.com.ua

Контакты (контактное лицо, телефоны, адреса):

Богдана

Адрес сайта: https://edi-n.com/

Email: donetsb@edi-n.com

Оцените статью
Готовый бизнес Инвестиции Франчайзинг