П’ять способів, які допоможуть більш збалансованому майбутньому бізнеса після коронавірусу

Пандемія коронавірусу підкреслює дуже реальні недоліки в координації між глобальними урядами та міжнародними організаціями, багато з яких уже страждали від низького рівня довіри населення. Відповідальне керівництво приватним сектором потрібне як ніколи. Те, як реагують керівники бізнесу, матиме важливий вплив на стан нашого посткоронавірусного світу.

Роботодавці є найбільш надійними установами над урядом та засобами масової інформації під час цієї кризи. Більшість громадськості очікує, що бізнес адаптуватиме операції для захисту своїх працівників та місцевої громади. Оскільки багато урядів надають значну підтримку бізнесу, тепер настав час їх керівників активізуватися та діяти відповідально.

Підприємства вирішують дисбаланси в нашій економіці, залучаючи всіх зацікавлених сторін до потенційних рішень: постачальників, партнерів, службовців та регуляторів, роблячи свій бізнес стійким.

Ось п’ять способів, як відповідальні керівники бізнесу можуть приєднатися до них та внести свій внесок у більш збалансований світ після закінчення COVID-19.

Локальні ланцюги поставок

В останні десятиліття бізнес зосередився на максимальній ефективності. Щоб заощадити витрати та бути більш спрощеними, виробники сконцентрували свою діяльність на кількох постачальниках у кількох країнах. Ці глобальні ланцюги поставок створювали заощадження та збільшували прибуток, коли все працювало безперебійно. Але порушення від пандемії коронавірусу було величезне.

Наприклад, вплив перебоїв у ланцюгах поставок очевидний у виснажливій недостатності дезінфікуючих засобів та масок для обличчя, в тому числі для медичного персоналу в усьомі світі. Стійкість бізнесу сьогодні досягає ефективності завдяки моделі, коли виробництво наближається до місць споживання, а не покладається на глобальні поставки. Оцифровуючи інші процеси, компанії можуть використовувати можливості економії знань, компенсуючи втрачені в масштабі.

Співпраця на міжнародному рівні

Більше регіональна та місцева автономія не повинна означати завершення міжнародної співпраці. У системних викликах співпраця є найкращим підходом для уникнення навмисних наслідків.

Оскільки країни, схоже, беруть участь у грі з нульовою сумою, яка відображає зростання популізму та авторитаризму у всьому світі, бізнес повинен вступити та закликати свої уряди до колективних дій та спільного керівництва через державно-приватне партнерство. Громадяни очікують, що бізнес та держави співпрацюють для подолання кризи та обмеження її наслідків для здоров’я та економіки.

Демонстрація спільної мети

Ряд компаній демонструють свою цінність для суспільства, переключаючи свої операції з надання необхідного медичного обладнання. Ці кроки свідчать про здатність компаній швидко імпровізувати, глобально підтримувати світ, що потім посприяє лояльності з боку їх клієнтів.

Захист “своїх” людей

Підприємства можуть пом’якшити економічний удар пандемії коронавірусу для найвразливіших працівників та постачальників. Компанії створюють глобальні фонди COVID-19, які дозволяють всім тимчасовим працівникам та постачальникам отримувати оплачувані лікарняні відпустки, якщо вони мають якісь симптоми або не можуть приступити до роботи, оскільки вони пройшли карантин.

Компанії, які можуть дозволити собі зберегти персонал під час кризи, будуть готові адаптуватися швидше, як тільки пандемія вщухне.

Зелені зміни

Замість того, щоб повернутися до бізнесу, як зазвичай, компанії повинні розглянути інші потенційні кризи в галузі охорони здоров’я в майбутньому, які можуть бути наслідком нашого постійного втручання в екосистеми чи зміни клімату. Криза — це можливість переосмислити речі, а не зафіксувати попередні інструменти.

Після пандемії зростання може бути розпочатим шляхом рішучого відновлення економіки навколо зеленої технології, відновлюваної енергії та природної інфраструктури — наприклад, електронний документообіг.

Данная информация была опубликована на сайте www.newbiz.com.uaГотовый бизнес, Инвестиции, Франчайзинг. Администрация www.newbiz.com.ua

Контакты (контактное лицо, телефоны, адреса):

Богдана

Адрес сайта: https://edi-n.com/

Email: donetsb@edi-n.com

Оцените статью
Готовый бизнес Инвестиции Франчайзинг