Провайдер електронного документообігу EDIN зібрав інформацію, щодо того, якій формі торгівлі буде віддавати перевагу рітейл під час карантину. Для того, щоб не обмежувати своїх покупців у придбанні та виборі товарів, багато магазинів забезпечуватиме можливість покупок онлайн.
Зростання замовлення з сайтів та мобільних додатків
Якщо раніше більшість покупок в здійснювалися в офлайні, що стосується продуктів, то сьогодні ситуація змінилася — навіть свіжі овочі замовляють з інтернету. Заклади харчування також збільшили кількість пропозицій з доставки страв додому, оскільки вони взагалі отримали заборону на функціонування у звичному режимі.
Нові види доставок
Із зростанням схвильованості щодо особистого контакту між людьми, компанії запропонували ввести два нових види доставки — “залиште біля дому” (замовлення залишають на порозі домівок) та безконтактне пакування їжі, яке передбачає відсутність участі у фасуванні страв людей.
Чи створять ці нові тенденції покупок постійні зміни в поведінці споживачів після завершення спалаху коронавируса? Оскільки все більше людей залишаються вдома і роблять покупки в інтернеті, рітейлери, які пропонують онлайн-покупки та послуги доставки, зможуть розвиватися в такий час і надавати своїм клієнтам той досвід здійснення покупок, який їм потрібен найбільше.
Данная информация была опубликована на сайте www.newbiz.com.ua — Готовый бизнес, Инвестиции, Франчайзинг. Администрация www.newbiz.com.ua
Контакты (контактное лицо, телефоны, адреса):
Богдана
Адрес сайта: https://edi-n.com/
Email: donetsb@edi-n.com