Online-чат підтримки користувачів «Київстар» – тепер і для абонентів мобільного зв’язку

«Київстар» розширив можливості послуги «Online-помічник»: тепер вона доступна не тільки користувачам «Домашнього Інтернету», але і клієнтам мобільного зв’язку.
«Online-помічник» – це сервіс, який дозволяє клієнтам за допомогою інтернету в online-режимі спілкуватися з експертами «Київстар» з питань послуг «Домашнього Інтернету» та мобільного зв’язку. Послуга безкоштовна і надається 7 днів на тиждень з 08.00 до 21.00. Якщо раніше обслуговування в режимі online-чату було доступно користувачам фіксованого інтернету, то тепер можливості цієї зручної послуги відкриті для клієнтів мобільного зв’язку «Київстар» та DJUICE – як передплаченої, так і контрактної форми обслуговування.
Чат доступний через систему самообслуговування «Мій Київстар»: абоненту достатньо зайти на свою сторінку в системі, обрати підрозділ «Зворотній зв’язок» і натиснути кнопку «Online-помічник». В ході online-обслуговування клієнт бачить ім’я і аватар (зображення) експерта «Київстар». Після консультації у абонента є можливість відразу ж оцінити якість наданого в чаті обслуговування.
«Перші результати оцінювання чат-обслуговування та відгуки користувачів показали затребуваність сервісу «Online-помічник». Тому ми розвиватимемо його й надалі. Незабаром чат стане доступний цілодобово. Також в планах обслуговування в чаті безпосередньо з сайту kyivstar.ua», – ділиться планами Віталій Ворожбит, директор з розвитку бізнесу «Київстар» на масовому ринку.
«Київстар» запровадив послугу «Online-помічник» для клієнтів «Домашнього Інтернету» у вересні 2012 року в пілотному режимі. За перші півтора місяці її дії надано 2134 online-консультації – в середньому 55 на день. 50% чату припали на консультації з технічних питань. Середній час очікування з’єднання з оператором – 7 секунд. Найбільш активно інтернет-клієнти «Київстар» спілкувались у чаті у вечірні години – з 19.00 до 21.00. Обслуговування пілотного проекту чату оцінено абонентами на 4,3 бала за 5-бальною шкалою.
«Київстар» потурбувався, щоб клієнти могли отримувати підтримку і консультації в зручній для них формі.

Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар»
Довідка про національного оператора телекомунікацій «Київстар»
«Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку, один з найкращих брендів в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні та регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. «Київстар» надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес».
«Київстар» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Мережа широкосмугового інтернету (послуга «Домашній Інтернет») функціонує у 138 містах України.
«Київстар» є українською бізнес-одиницею VimpelCom Ltd. – глобальної телекомунікаційної групи, яка працює на ринках країн Європи, Азії та Африки. www.kyivstar.ua, www.djuice.ua,www.beeline.ua, www.vimpelcom.com

Данная информация была опубликована на сайте www.newbiz.com.uaГотовый бизнес, Инвестиции, Франчайзинг. Администрация www.newbiz.com.ua

Контакты (контактное лицо, телефоны, адреса):

Юрий Пивоваренко

Адрес сайта: http://www.kyivstar.ua

Email: assistant@clever-group.com.ua

Прочтите также