Кількість покупок через соціальні мережі зростають

EDI-повайдер EDIN ознайомився з дослідженнями компанії з аналізу ринку продажів GlobalWebIndex, щодо ефективності реклами в соціальних медіа. Передумовами для проведення дослідження стали прогнози щодо приросту рекламних витрат на 18% у 2019 році з сумою у $333 млрд. Першою платформою для рекламних активностей ще досі залишається Google, а друге та третє місця посідають Facebook та Instagram.

Незважаючи на блокування юзерами реклами на сервісах, більшість з них дізнається про бренди та здійснює покупку в онлайні саме завдяки їй. Відносно з попередніми роками,станом на 2019, кількість людей, які купують через соціальні мережі зросла на 31%.

Відповідно до регіонів вплив реклами з різних джерел відрізняється. Наприклад, реклама в мережах більш ефективна в державах Близького Сходу та Африки, де користувачі, за допомогою соціальних медіа, можуть більше дізнатися про продукт, бренд, його політику та репутацію. Реклама у традиційному форматі (борди, телебачення, радіо) переважає найбільше у Латинській Америці.

Кількість користувачів, які вважають, що реклама допомагає їм знайомитися з новими компаніями та їх продукцією, складає 28%. Посідає 4-е місце найпопулярніших онлайнових джерел реклама на форумах. Соціальні мережі також домінують над рекламою на сайтах (27%) – 28%. І хоча реклама на телебаченні складає 35%, а усна комунікація 31%, прогнозується, що в майбутньому соціальні медіа все ж переважать.

Данная информация была опубликована на сайте www.newbiz.com.uaГотовый бизнес, Инвестиции, Франчайзинг. Администрация www.newbiz.com.ua

Контакты (контактное лицо, телефоны, адреса):

Богдана

Адрес сайта: https://edi-n.com/

Email: donetsb@edi-n.com

Прочтите также