«Фокстрот» об’єднав офлайн- та онлайн- продажі

У рамках розвитку мультиканальної бізнес-моделі «Фокстрот» запровадив нову послугу «PickUp». Тепер клієнт найбільшого національного ритейлера ПТіЕ в Україні, зробивши замовлення на www.foxtrot.com.ua, може купити товар за online-ціною і забрати покупку у найближчому до своєї оселі магазину «Фокстрот».
Послуга «PickUp» з’явилась у мережі в минулому році, а з лютого 2014 почала набирати популярність. Суть сервісу «PickUp» — у можливості самовивозу товару у всіх* роздрібних магазинах торговельної мережі «Фокстрот» при оформленні замовлення на придбання техніки через сайт www.foxtrot.com.ua. Під час замовлення клієнт за допомогою сайту сам визначає магазин, де йому зручно отримати товар, а при необхідності — оформлює самовивіз двох і більше товарів з різних магазинів. Для отримання товару, придбаного online, покупцеві необхідно підійти на касу магазину і назвати унікальний номер замовлення. Оплачує вартість товару клієнт прямо на касі готівкою або банківською карткою. Важливим для покупця в цій послузі є те, що оплата товару відбувається за цінами інтернет-магазину www.foxtrot.com.ua з можливістю отримати до 1,5% знижки власникам картки «Фокс Клуб».
— «PickUp» — це те, що не можуть запропонувати вимогливому покупцеві «сірі» інтернет-магазини — одноденки. Адже, тестуючи новітній гаджет від світового виробника в «цегельному» магазині «Фокстрот», покупець гарантовано замовить саме такий, а не підроблений товар в нашому інтернет-магазині, отримає доступ до офлайн-сервісів і гарантій компанії, яка 20 років є провідною на українському ринку, — повідомив Сергій Єрошов, керівник інтернет- та мультиканальних продажів торговельної мережі «Фокстрот. Техніка для дому».
— Наш інтернет-магазин інтегрований з роздрібними магазинами мережі, які присутні в 115 населених пунктах України, — прокоментував В’ячеслав Поврознік, виконавчий директор торговельної мережі «Фокстрот. Техніка для дому». — Нова послуга стирає межі між реалом і онлайном для зручності наших клієнтів, а також сприяє зростанню кількості та якості замовлень через інтернет.
Інтегрований торговий простір мережі «Фокстрот» удосконалюється не тільки завдяки послузі «PickUp», а й шляхом триваючих ремоделінгів роздрібних магазинів, а також розвитку платформи сайту, зміни дизайну і поліпшення юзабіліті віртуальної вітрини www.foxtrot.com.ua .

Довідка: Торговельна мережа ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» є провідним ритейлером в сегменті роздрібних продажів електроніки та побутової техніки в Україні. Перший магазин торгової мережі був відкритий в 1994 році, і станом на березень 2014 року в Україні налічується 235 супермаркетів ТМ «Фокстрот. Техніка для дому». Магазини представлені в 115 обласних і районних центрах України, при цьому їх загальна площа складає більше 319 000 кв. м. Згідно з рейтингом, складеним аудиторською компанією Deloitte & Touche у 2013 році, торгівельна мережа ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» входить до числа 500 найбільших компаній Центральної та Східної Європи. З 2010 року торгова мережа ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» є членом-учасником «Euronics» — найбільшої закупівельної групи електроніки та побутової техніки, представленої в 30 країнах Європи.
*Послуга «PickUp» діє у всіх магазинах мережі «Фокстрот», окрім магазинів у місті Керч.

Данная информация была опубликована на сайте www.newbiz.com.uaГотовый бизнес, Инвестиции, Франчайзинг. Администрация www.newbiz.com.ua

Контакты (контактное лицо, телефоны, адреса):

Олена

Адрес сайта: http://www.foxtrot.com.ua/

Email: milovanova-e@foxtrot.kiev.ua

Оцените статью
Готовый бизнес Инвестиции Франчайзинг