2020-ий, який змінив бізнес: чого люди очікують від компаній

Уряд України продовжив карантин до 1 листопада. Що очікувати після — спрогнозувати не може ніхто. Проте, бізнес не стоїть на місці, а отже потрібно будувати плани та продумувати як саме втриматися на позиції та чим зацікавити нових клієнтів.

Більше двох місяців максимальної самоізоляції примусили нас користуватися послугами та сервісами, в яких раніше ми не бачили потреби. Електронні рішення стали маст-хевом карантинного сезону. І ми почали звикати до швидких покупок, рішень, які не потребують особистого контакту.

Відтепер люди прагнуть більше користуватися зручними додатками. В свою чергу, компанії, які пропонують діджиталізовані рішення для своїх клієнтів, самі ж потребують внутрішньої оптимізації, яка вже сьогодні стає не додатковою можливістю, а необхідністю.

Що потрібно покупцям

В першу чергу, кожен клієнт бажає зменшити контакт та збільшити продуктивність покупки. Отже, інтернет-магазину не уникнути. Для того, щоб підтвердити отримання замовлення, або час доставки, можна користуватися чат-ботами в месенджерах, які не будуть надокучливими та оптимізують роботу із замовленнями.

Отримати замовлення хочеться зручно та швидко. Якщо не має можливості організувати особисту службу доставки, варто розглянути зовнішні сервіси. Як показує практика, користувачів платна доставка не лякає, навіть навпаки — вони готові платити більше, щоб швидше отримати своє замовлення.

Якісна робота зі зверненнями відіграє ледь не ключову роль. Якщо виникає проблема чи додаткова потреба у клієнта, важливо надати йому повноцінну та вчасну підтримку. Для цього, знову ж таки, знадобиться чат-бот, але вже з можливістю спілкування з відділом сервісної підтримки.

Що потрібно компаніям

Щоб налагодити сучасну та чітку роботу з покупцями, потрібно спершу зосередитися на своїх процесах, які б не відволікали від клієнтоорієнтованості.

Важливо налагодити системність у відділах. Одного скайпу сьогодні вже не достатньо. CRM-системи та Хмарні сервіси допоможуть контролювати вчасне та якісне виконання поставлених завдань всередині офісу. До того ж, з сервісами контролю роботи легко працювати у віддаленому режимі.

Швидка робота з контрагентами — це запорука підвищення фактору успішності компанії. Не витрачаючи час на довгострокові переговори, підписання документів та угод, можна більше приділити часу клієнтам. Обмін даними в електронному форматі можливий як для EDI-документів, які не потребують електронного підпису, так і для ЮЗД (юридично значущих документів). Також провайдери пропонують сервіси внутрішнього електронного документообігу. Наприклад, сервіс EDIN-DOCFLOW від EDI-провайдера EDIN допомагає налаштувати обмін даними з доступом за ролями, обмінюватися різними форматами документів як поодиночно, так і пакетами.

Рішення для генерації лідів, які поєднуть кілька ресурсів (соціальні мережі, контекстна реклама, месенджери та ін.), більш продуктивні, ніж самостійне просування по кожному з каналів. Вони дозволяють охопити одразу кілька найефективніших напрямків для збільшення клієнтської бази.

Данная информация была опубликована на сайте www.newbiz.com.uaГотовый бизнес, Инвестиции, Франчайзинг. Администрация www.newbiz.com.ua

Контакты (контактное лицо, телефоны, адреса):

Богдана

Email: donetsb@edi-n.com

Оцените статью
Готовый бизнес Инвестиции Франчайзинг