Партнерство

Производство кормов для котов, собак, грызунов, птиц, рыбы, активаторов клева рыбы

Ноябрь 13, 2017

Предлагаю участие в бизнес проекте по производству кормов для не репродуктивных и репродуктивных животных. На данный момент установлен комплект оборудования, позволяющий
Добрый день

Предлагаю участие в бизнес-проекте по производству кормов для не репродуктивных и репродуктивных животных. На данный момент установлен комплект оборудования, позволяющий выпускать корма для собак, котов, птиц, рыбы, а также дрессировочную прикормку для собак, приваду для сома и белой рыбы с минимальной переоснасткой. Разработаны и оттестированы рецептуры кормов класса холистик для собак. Корма такого класса в Украине не производятся. Примененный мной технологический процесс позволяет изготавливать на одном и том же оборудовании корма для собак и котов классов холистик и суперпремиум. К сожалению, производительность установленного оборудования не позволяет полноценно развивать данное направление.
(далее…)

Киевстар в 3-м квартале 2017 года: 26,4 млн абонентов, 108% рост дата-трафика

Ноябрь 9, 2017

Абоненты Киевстар стали больше говорить и активнее использовать мобильный интернет. Благодаря этому компания продолжает демонстрировать отличные результаты. Киевстар остается лидером как по доле рынка, так и по NPS (индексу лояльности).

26,4 млн клиентов воспользовались услугами Киевстар в третьем квартале 2017 года. Это на 0,8% больше, чем в июле-сентябре 2016-го. Также выросло потребление голосовых услуг и мобильного интернета – до 570 минут и 835 МБ на абонента в месяц. В результате увеличился и средний доход на абонента (ARPU) – до 50 грн (на 8,2% по сравнению с аналогичным периодом прошлого года).
(далее…)

Київстар у 3 кварталі 2017 року: 26,4 млн абонентів, 108% ріст дата-трафіку

Ноябрь 9, 2017

Абоненти Київстар стали більше телефонувати і активніше використовувати мобільний інтернет. Завдяки цьому компанія продовжує демонструвати відмінні результати. Київстар залишається лідером як по ринковій частці, так і по NPS (індекс лояльності).

26,4 млн клієнтів користувались послугами Київстар у третьому кварталі 2017 року. Це на 0,8% більше, ніж в липні-вересні 2016-го. Також зросло використання голосових послуг і мобільного інтернету – до 570 хвилин і 835 МБ на абонента в місяць. У результаті середній дохід на абонента (ARPU) – збільшився до 50 грн (на 8,2% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року).
(далее…)

Київстар у 3 кварталі 2017 року: 26,4 млн абонентів, 108% ріст дата-трафіку

Ноябрь 9, 2017

Абоненти Київстар стали більше телефонувати і активніше використовувати мобільний інтернет. Завдяки цьому компанія продовжує демонструвати відмінні результати. Київстар залишається лідером як по ринковій частці, так і по NPS (індекс лояльності).

26,4 млн клієнтів користувались послугами Київстар у третьому кварталі 2017 року. Це на 0,8% більше, ніж в липні-вересні 2016-го. Також зросло використання голосових послуг і мобільного інтернету – до 570 хвилин і 835 МБ на абонента в місяць. У результаті середній дохід на абонента (ARPU) – збільшився до 50 грн (на 8,2% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року).
(далее…)

«Вартові Мрій» потраплять у віртуальну реальність і відправляться в тур по 15 містам України

Ноябрь 8, 2017

Головне різдвяне 3D-шоу «Вартові Мрій» тепер буде доступно в форматі VR-ролика – 7-хвилинного панорамного відео 360°. Вперше в Україні театральну постановку представлять в форматі віртуальної реальності.
«Ми робимо унікальний і незабутній проект, який дарує позитивні емоції. І дуже важливо, що можливість побачити «Вартових Мрій» у форматі віртуальної реальності отримають українці в різних регіонах країни. Обов’язково відвідайте покази у вашому місті й отримаєте заряд яскравих емоцій та вражень, які дарує Київстар зі StarLight Entertainment» – коментує Павло Даніман, директор з маркетингу Київстар.
VR-ролик був створений спільно StarLight Enterainment та Київстар і приурочений до святкування 20-річчя національного мобільного оператора. З 17 листопада і до 17 грудня спеціально обладнаний автобус, в якому всі бажаючі зможуть безкоштовно подивитися VR-ролик «Вартові Мрій», побуває в 15 містах України.
«Віртуальна реальність дозволить кожному зануритися в чарівний світ «Вартових Мрій» та відчути себе одночасно і глядачем у залі, і навіть одним з героїв казки на сцені, – переконана Наталія Гончар, директор StarLight Entertainment. – Ми хотіли познайомити якомога більше людей з «Вартовим Мрій», але нам від самого початку було нецікаво просто зняти відео й викласти його в Інтернет. Тому ми прийняли рішення створювати VR-контент – сучасній високотехнологічній казці потрібні тільки цікаві прояви».
За підтримки інноваційного партнера Samsung всеукраїнський тур VR-ролика «Вартові Мрій» розпочнеться 17 листопада в Маріуполі. Потім автобус відправиться в Дніпро (18.11), Запоріжжя (19.11), Черкаси (24.11), Харків (25.11), Кременчук (26.11), Миколаїв (1.12), Одесу (2.12), Хмельницький (3.12), Тернопіль (8.12), Львів (9.12), Рівне (10.12), Житомир (15.12), Київ (16.12), Вінницю (17.12). З детальним графіком туру можна ознайомитися тут.
У Києві шоу «Вартові Мрій» можна буде побачити з 16 грудня по 21 січня в «Концерт-Холі ВДНГ» (Проспект Академіка Глушкова, 1). Головним режисером-постановником третього сезону 3D-шоу став Євген Кот, який також виконає роль головного лиходія. Квитки вже у продажу.
(далее…)