Нужны инвестиции в ликеро-водочный завод

МІСІЯ
Задоволення потреб споживачів у якісній лікеро-горілчаній продукції шляхом випуску та реалізації такої продукції за найсучаснішими технологіями та помірними цінами.

Стратегія
На базі існуючих виробничих потужностях з можливістю їх розширення вийти на ринок з нішовою торговою маркою горілки та протягом трьох років захопити до 3% ринку України. Відновити та удосконалити ефективну управлінську, логістичну та маркетингові команди та системи.

Цілі компанії: Створити нішевий бренд горілки та якнайшвидше активно вийти на український ринок. Забезпечити стабільну прибутковість бізнесу.

Цільова аудиторія проекту
Основні споживачі продукції – це чоловіки у віці 35-50 років, яки мають середній та нижче середнього рівня дохід (від 150 до 700 у.е. в місяць на людину в сім’ї), що мешкають у містах з населенням 100 000 чоловік і більше, а саме: фахівці що працюють, працівники, керівники молодшої ланки. Регулярні покупці та споживачі горілки (не менше 3-4 раз на місяць).

Огляд Західноукраїнського регіону та основних макроекономічних показників діяльності

З метою проведення аналізу, та враховуючи основні пріоритетні напрямки розвитку власної спеціалізованої торгової мережі магазинів по продажу алкогольних напоїв «Буль – Бульнапої», до складу Західноукраїнського регіону включено такі області України:
 Волинську область
 Івано-Франківську область
 Львівську область
 Тернопільську область
 Закарпатську область
 Чернівецьку область.

Всього у даному регіоні проживає 8255,6 тис. осіб. На діаграмі представлена структура населення регіону, в якій переважає сільське населення, що становить 52%.
Економічні показники діяльності регіону характеризуються наступними тенденціями:
 у 2012 році темп приросту промислового виробництва західноукраїнському регіон в середньому зріс на 15,3%
 середньомісячна заробітна плата у Західноукраїнському регіоні хоча й менша ніж в середньому по Україні, (становить 2431 грн.), але не є показовою, оскільки велика частина заробітної плати отримується за кордоном. Так у 2011 році сума отриманих трансфертів ззакордону резидентами західноукраїнського регіону зросла на 15%, а за I півріччя 2012 року на 7,8% у порівнянні з аналогічним показником минулого року.

Цінова ніша нового бренду
 Low-middle price segment.
 Ціна в роздрібній торгівлі
від 30,10 грн. до 40,00 грн. за пляшку об’ємом 0,5л в залежності від типу торгової точки.
Продажі
 Активність продажів в 2013 році направлена на мережі і великі дистриб’юторські компанії з метою якнайшвидшого захоплення максимальної кількості торгових точок, що пропонують горілку в даному ціновому сегменті.
 Тип дистрибуції – змішаний (регіональні центри, робота з мережами і VIP-роздрібом ведеться напряму, робота з магазинами категорії В – через місцеві дистриб’юторські компанії), власну мережу спеціалізованих магазинів по продажу алкогольних напоїв під назвою «Буль-Бульнапої».
 Контроль роботи служби продажу – по досягненню запланованих параметрів

Опис бізнесу

Цех по розливу алкогольних і слабоалкогольних напоїв ЗАТ „_______” планує розпочати роботу після завершення виготовлення документації, (Термін виготовлення 90 календарних днів).
Виробничі потужності цеху при його запуску становлять 26400,00 дал. за місяць, що становить 11 140 800,00 грн. в місяць. (при потужності 3000,00 пляшок в годину, 22 робочих дні в місяці, при 8 годинному графіку роботи)

Основні постачальники сировини та матеріалів за проектом.
В цеху для забезпечення виробництва алкогольної продукції основною сировиною є (спирт) та допоміжні матеріали (комплектуючі). ЗАТ «Зірниця» планує співпрацю з такими виробниками, як:
Виробництво спирту:
1. ДП «Залучанський спиртозавод» Івано-Франківська обл., Снятинський р-н
2. ДП «Залучанський спиртозавод» Підгайчиківський спиртовий цех Івано-Франківська обл., с.Підгайчики
1 дал. – 148 грн. з ПДВ.

Виробництво пляшки:
1. ЗАТ «Костопільський завод скловиробів» Рівненська обл.
2. ВАТ «Ветропак Гостомельський склозавод» Київська обл.
1 шт. – 1,50 грн. з ПДВ.

Виробництво ковпачка «алюмінієвий»
1. АТ «Росса» м. Харків
2. ТОВ «Россокк» м. Київ
3. ЗАТ «Технологія» м. Суми
1000 шт. – 840,00 грн. з ПДВ.

Виробництво етикеточної продукції
1. ТОВ «Леопрінт» м. Львів
1000 шт. – 158,4 грн. з ПДВ.

Виробництво гофролотка для упакування продукції
1. ЗАТ «Трипільський пакувальний комбінат» Київська обл.
1000 шт. – 604,4 грн. з ПДВ.

Оцінка ринків збуту продукції та дистрибуція продукції.

Для реалізації продукції на ринку буде застосовуватись наступна стратегія:
— Максимальне покриття приоритетних торгівельних точок
— Донесення всіх переваг нових ТМ на всьому ланцюгу проходження продукції від виробника до кінцевого споживача.
— Утворення та підтримка іміджу бренду
— Забезпечення за 12 місячний строк 50% показників кількісної та якісної національної дистрибуції.

Пріоритети з пошуку дистрибюторів:
1. Дистриб’ютори, що працюють з роздрібними продуктовими товарами VIP категорії
2. Дистриб’ютори, що працюють з роздрібними продуктовими товарами А, В, С категорії.
Потенційний споживач запланованої продукції є кінцевим споживачем, але реалізація буде здійснюватися по трьох напрямках посередників:

— VIP – роздріб (гіпермаркети, Сash&Сarry, мережі)
— Точки категорії «А» (супермаркети, гастрономи самообслуговування)
— Точки категорії «B» (продовольчі магазини прилавочного типу).

Собівартість
2013 2014 2015 2016 2017
п\п Стаття затрат Од. Вим. Вміст грн.бут 0,5 л без ПДВ Вміст грн.бут 0,5 л без ПДВ Вміст грн.бут 0,5 л без ПДВ Вміст грн.бут 0,5 л без ПДВ Вміст грн.бут 0,5 л без ПДВ

1 матеріали і компоненти в т.ч грн 2,52 2,52 2,52 2,52 2,52
Спирт 2,51 2,51 2,51 2,51 2,51
Вода і компоненти 0,005 0,005 0,005 0,005 0,005
2 Допоміжні матеріали 2,1 2,1 2,1 2,1 2,1
3 Паливо 0,01 0,01 0,01 0,01 0,1
4 Електроенергія 0,2 0,2 0,2 0,2 0,2
5 Вода і каналізація 0,03 0,03 0,03 0,03 0,03
6 Зарплата виробничого персоналу з нарахуванням 0,47 0,47 0,47 0,47 0,47

8 перевозка 0,07 0,07 0,07 0,07 0,07
9 Ліцензійне відрахування 0,25 0,25 0,25 0,25 0,25
10 Амортизація виробничих об’єктів 0,1 0,1 0,1 0,1 0,1
Виробнича собівартість 5,75 5,75 5,75 5,75 5,75
11 Адміністративні затрати грн 0,11 0,11 0,11 0,11 0,11
12 Затрати на збут 0,53 0,53 0,53 0,53 0,53
13 Повна собівартість 6,39 6,39 6,39 6,39 6,39
14 Прибуток 1,28 1,28 1,28 1,28 1,28
15 Акциз 10,202 10,202 10,202 10,202 10,202
16 ПДВ 3,22 3,22 3,22 3,2 3,22
17 Відпускна ціна 21,10 21,10 21,10 21,10 21,10

2013 2014 2015 2016 2017
Виручка від реалізації 75 960 000,00 101 280 000,00 101 280 000,00 101 280 000,00 101 280 000,00
ПДВ 11 592 000,00 15 456 000,00 15 456 000,00 15 456 000,00 15 456 000,00
акциз 36 727 200,00 48 969 600,00 48 969 600,00 48 969 600,00 48 969 600,00
Прибуток 4 608 000,00 6 144 000,00 6 144 000,00 6 144 000,00 6 144 000,00
повна собівартість 23 004 000,00 30 672 000,00 30 672 000,00 30 672 000,00 30 672 000,00

• Компанія планує залучити інвестиції у розмірі 16 000 000,00 грн., строком на 5 років.
• Інвестиції спрямовуються на такі цілі: придбання цеху по розливу алкогольних та слабоалкогольних напоїв, що знаходиться в Івано-Франківській обл. м. Коломия, вул. Волоська, 17. 8 000 000,00грн.
Обігові кошти 8 000 000 ,00

Можливе залучення власника в якості співінвестора, або оренда виробничих потужностей.

Данная информация была опубликована на сайте www.newbiz.com.uaГотовый бизнес, Инвестиции, Франчайзинг. Администрация www.newbiz.com.ua

Объем инвестиций: 2 000 000 $

Контакты (контактное лицо, телефоны, адреса):

Анатолий
+380504431869

Email: ukrvodprom@ukr.net

Оцените статью
Готовый бизнес Инвестиции Франчайзинг