Корм-«ХОЛИСТИК» для котов и собак

Gроект по виробництву високоякісного та високоліквідного крафтового ЕКО корму з зерновою та беззерновою основою класу «ХОЛІСТІК» (джерело — https://www.zootovary.com/chto-takoe-korm-holistik-a-304.html) для дрібних хатніх тварин усіх вікових груп з компонентів, що є придатними до вжитку в їжу людиною. Додатково виготовлятимуться корми «ХОЛІСТИК-ОРГАНІК».

Продукція зорієнтована на дрібні та карликові породи собак (від Спаніелів до Чіхуахуа) та котів, до того ж котів утримують 70% заводчиків тварин (джерело — https://myfamily-mf.com/obzor/09_2017/65.html). Дрібні породи собак та коти, задовольняють свої потреби з’їдаючи невелику кількість кормів, що дозволяє не нести власникам великих витрат.

Корм зорієнтований на використовування ветеринарами та заводчиками які бажають годувати своїх улюбленців натуральними «домашніми» продуктами, або якім ніколи або набридло готувати – не відмовлятись від своєї мрії, при цьому їм не треба доповнювати раціон вихованців вітамінними добавками ми це зробили за них та й у подорожі таким кормом користуватись значно зручніше ніж кожного разу щось готувати. Запропонований корм цінний тим що; в нього достатній термін зберігання, він складеться виключно з їстівних натуральних компонентів та пахне саме тим що написано на упаковці, а саме: лососем, товстолобом, індиком, телятиною та іншими м’ясними продуктами які використовувались при виробництві, без ароматизаторів, та який можливо їсти а не куштувати людям(бажано підсолити)! Запах нового корму може виявитися більш привабливим ніж запах звичної для нас їжі! 69% респондентів вважають, що найважливішим фактором для здійснення покупки є склад продукту. (джерело — http://economyandsociety.in.ua/journal/14_ukr/27.pdf) Аналіз цін та деяких складів кормів Суперпреміум-Холістік є в бізнес плані.

Патент України на корисну модель (технологічний процес) № 126985 від 10.07.2018 р,

ТУ У 10.9-00476665-003:2018

Заява на «ТМ «ОМЕГА-ПЛЮС» — № m201829352

Ємність внутрішнього ринку кормів для хатніх тварин України становить більш ніж 100 тис. тон на рік. З них 12 тис. – сухі корми преміум класу. Виробничі можливості підприємства здатні задовольнити потреби внутрішнього ринку у кормах преміум класу на 0,004 – 0,01%. Тому підприємство й має потенціал для розвитку. Ринок кормів для домашніх тварин в 2018 році показав зростання на 20% в кілограмах і більше 30% — в грошовому еквіваленті в порівнянні з 2017 роком. (джерело — https://delo.ua/business/rynok-kormov-dlja-zhivotnyh-v-proshlom-godu-vyro-349385/ та http://irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=PDF/Zpik_2012_3_12.pdf , http://irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=PDF/nvlnu_2015_17_1%282%29__62.pdf , https://myfamily-mf.com/obzor/09_2017/65.html) Колишні топ-менеджери PepsiCo і Coca-Cola (Росія) випускають корми для котів і собак (джерело — https://www.vedomosti.ru/management/articles/2016/01/15/624078-bivshie-top-menedzheri-pepsico-coca-cola-vipuskayut-korma-dlya-koshek-sobak) Що також доводить правильність обраного напрямку діяльності.

Проектний період – три роки. Потужність виробництва 200 кілограм продукції в день. На третій рік проекту прогнозується збільшення обсягів виробництва за рахунок впровадження додаткової виробничої зміни завдяки збільшенню обсягів реалізації та через незначну потужність виробництва. Продукція реалізується в роздрібній упаковці – 800 та 400 грам через ветеринарні клініки, інтернет магазини, кінологічні клуби. Також можлива часткова реалізація продукції в гуртовій упаковці. Маркетингова модель — «цільовий маркетинг». За 3 роки на маркетинг та логістику планується використати біля 14,6 млн. грн. що складає 20% від загального обсягу реалізації. Дистриб’ютори заробляють близько140 — 200 грн/1 кг. цей аргумент є також важливим мотиватором для активної реалізації.

На разі в наявності є комплект обладнання продуктивністю 15 кілограмів корму в день. Щоб мати можливість виробляти двісті кілограмів в день необхідна модернізація обладнання яка спрямована, насамперед, на збільшення потужності сушильного обладнання а також на удосконалення переробного обладнання.

У виробництві корму використовується технологія повноцінної екструзії. Переваги використаного метода виробництва — поліпшуються смакові якості складових корму тому що утворюються ароматичні речовини; підвищується засвоюваність білків, вуглеводів, клітковини; підвищується енергетична цінність продукту; нейтралізуються токсини і патогенні бактерії, значно зростає активність ферментів.

Відмінності від інших кормів: це єдиний корм класу «холістік» українського виробництва та можливість виготовлення кормів класу «human grade», єдиний корм з лікувально-профілактичної лінійкою українського виробництва, корми є гіпоалергенними з властивостями профілактики хвороб нирок за замовчанням завдяки інгредієнтам та технології виробництва, не використовується борошно, яка може відкладатись на стінках кишечника.

15,09,2018 в Києві на Контрактовій площі спільно з ПрАТ «Забір’я» брав участь в ярмарку і презентував корми і принади для риби на «ХII Міжнародній спеціалізованій виставці органічних, екологічно чистих товарів, інновацій та послуг для здорового способу життя ECO-Expo». Відвідувачі виставки показали велику зацікавленість до корму, як в приватному порядку, так і профільні фахівці — лікарі ветеринарної медицини.

Данная информация была опубликована на сайте www.newbiz.com.uaГотовый бизнес, Инвестиции, Франчайзинг. Администрация www.newbiz.com.ua

Объем инвестиций: 160000

Контакты (контактное лицо, телефоны, адреса):

Валерий Товстенко +380677760709 Украина Киев

Email: 2003kvk@ukr.net

Оцените статью
Готовый бизнес Инвестиции Франчайзинг